Gratis

Fix-bezoek

 Gratis energiebesparende maatregelen en concrete tips

LOGO-Gemeente-Sliedrecht-CMYK

Gratis Fix-bezoek


Met het Fix-team helpen we huurders en eigenaren direct met energie besparen. Tijdens het bezoek worden er direct vier kleine maatregelen geïnstalleerd. Denk aan tochtstrips, radiatorfolie en LED lampen. Dit bespaart geld en verhoogt wooncomfort. Ook kijken we of er nog meer energie te besparen is. U krijgt hier concrete tips voor.

hp_icon_150x150_action-1

Meedoen? U kunt zich aanmelden met uw postcode en unieke code.


heatpulse_icon_webinar

Heeft u een vraag over het Fix-bezoek? Misschien staat het antwoord al tussen de veelgestelde vragen.

heatpulse_icon_reliability

Meer weten over de privacy- en algemene voorwaarden? Lees hier hoe wij omgaan met persoonsgegevens.

 

Aanmelden

Wat is een Fix-bezoek?

Heeft u een brief ontvangen van de gemeente Sliedrecht over Heatpulse Fix? Gefeliciteerd! U bent één van de geselecteerden. De gemeente geeft gratis installatie van energiebesparende maatregelen en persoonlijk bespaaradvies weg. U kunt zich hiervoor direct aanmelden. Wees er snel bij want op [datum sluiting aanmelding] sluiten de aanmeldingen.

U kunt zich aanmelden door uw postcode en unieke code in te vullen in het formulier naast deze tekst. Vervolgens kunt u een afspraak maken en ontvangt u een e-mail met de bevestiging.

Op de afgesproken tijd komt een medewerker van het Heatpulse team langs. Het bezoek duurt ongeveer 1,5 uur. In die tijd bekijken we samen de woning en worden er kleine maatregelen aangebracht. Ook krijgt u tips over meer energiebesparing. Na afloop ontvangt u per e-mail een kort verslag van het bezoek.

Veelgestelde vragen

Waarom doet de gemeente dit?

Energie wordt steeds duurder en veel huishoudens kunnen nog energie besparen. De gemeente wil bewoners hierbij helpen. De installatie van kleine maatregelen is een goed begin. Het bespaar advies helpt u verder.

Waarom is mijn woning geselecteerd?

De gemeente Sliedrecht heeft huur en koopwoningen geselecteerd in straten en buurten waar woningen vaak nog onvoldoende geïsoleerd zijn en waar de gemiddelde energierekening hoog is. 

Wat heb ik hier aan?

Veel energie gaat onnodig verloren. Tijdens het bezoek worden er direct vier energiebesparende maatregelen geïnstalleerd. Denk aan tochtstrips, radiatorfolie en LED lampen. Dit bespaart geld en verhoogt wooncomfort. Ook kijken we of er nog meer energie te besparen is. U krijgt hier concrete tips voor.

Wat gaat er precies gebeuren?

Nadat u een afspraak heeft ingepland komt een medewerker van het Heatpulse team langs. Het bezoek duurt ongeveer 1,5 uur. In die tijd bekijken wij samen de woning, bespreken we de wensen en installeren we de kleine maatregelen. Ook krijgt u tips voor meer energiebesparing. Na afloop ontvangt u per e-mail een kort verslag van het bezoek.

Wat wordt er allemaal bekeken tijdens de woningscan?

We kijken naar isolatie, verwarming & ventilatie van de gehele woning. Isolatie gaat over: de gevel, de beglazing, het dak en de vloer indien van toepassing. Ook willen we graag weten hoeveel energie het huishouden verbruikt in een jaar en hoe groot het huishouden is. 

Kan ik zelf kiezen welke maatregelen geïnstalleerd worden?

Ja dat kan. De Heatpulse medewerker zal adviseren welke maatregel de meeste besparing oplevert. U kiest de maatregelen zelf.

Uit welke maatregelen kan ik kiezen?

U kunt twee maatregelen kiezen uit onderstaande lijst. We installeren de maatregelen direct.

  • een set van twee led lampen
  • radiator folie voor één radiator
  • kierdichting voor één deur of raam (tochtstrips)
  • een brievenbusborstel
  • buisisolatie in één ruimte
  • douchetimer

Wanneer vindt dit bezoek plaats?

Via deze website kunt u een afspraak maken. Gebruik uw postcode en de unieke code uit de brief van de gemeente. U krijgt een e-mail met een bevestiging van de afspraak.

Moet ik nog iets doen ter voorbereiding van het bezoek?

Het is handig om het gas en elektraverbruik van het laatste jaar te weten. Dit staat op uw energierekening. Zorg dat u die bij de hand heeft.

Ook gaat onze medewerker een rondje lopen in het huis. Kunt u zorgen dat:

  • de CV ketel goed te bereiken is. 
  • als er een zolder is, dat de medewerker het dak kan bekijken (van de binnenkant).
  • als er een kruipruimte is, dat het luik bereikbaar is en makkelijk opengemaakt kan worden.

Dit staat ook in de e-mail die u krijgt na aanmelding.

Hoe zit het mijn privacy?

Heatpulse hecht veel waarde aan de bescherming van de privacy van de bezoekers van deze website. Daarom beschermen wij uw privacy bij het gebruik van deze website en diensten zo goed mogelijk. In deze privacyverklaring leest u welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel wij dit doen.

Wat kost een bezoek?

Niets. De kosten van het bezoek en de installatie van maatregelen worden door de gemeente betaald.

Zijn er nog andere verplichtingen?

Het bezoek en de woningscan zijn geheel vrijblijvend.

Ik wil graag nog extra maatregelen laten installeren, kan dat?

Nee helaas, het aantal maatregelen is van te voren met de gemeente afgesproken. Veel gemeenten hebben losse acties om met korting kleine maatregelen te kopen zodat je deze zelf kan installeren.

Ik ben een huurder, geldt deze actie ook voor mij?

Ja, deze actie is beschikbaar voor geselecteerde huurders en woningeigenaren.

Ik heb geen brief ontvangen, kan ik toch aan deze actie meedoen?

Deze actie is alleen beschikbaar voor geselecteerde woningen in de gemeente Sliedrecht. Twijfelt u of u de brief gemist heeft, neem dan contact op met Heatpulse team.

Ik heb mij ingeschreven maar ik kan toch niet

Als de actie nog loopt dan kan de afspraak tot 24 uur voor de al gemaakte afspraak via deze website worden aangepast.

Is het Heatpulse team onafhankelijk?

Ja, het Heatpulse team geeft onafhankelijk advies. De informatie in het advies zijn gebaseerd op kengetallen van Milieu Centraal. 

Hoe herken ik een Heatpulse medewerker?

Een Heatpulse medewerker is goed herkenbaar. Ze dragen een groene/blauwe Heatpulse Fix jas en hebben een herkenbare pas. Bij twijfel over de identiteit van een medewerker zal de medewerker zich identificeren

Hoe ontvang ik mijn woningscan?

Het rapport met de woningscan en de aanvullende bespaartips ontvangt u na afloop per e-mail. We proberen dit binnen 24 uur na het bezoek te doen. 

Wat staat er in het woningscan rapport?

Het rapport op maat maken wij op basis van de inventarisatie van uw woning, wensen en energieverbruik. In het rapport staan concrete bespaartips inclusief een inschatting van de kosten en besparingen. Deze informatie is gebaseerd op kengetallen van Milieu Centraal. 

Wat is een volgende stap na de woning scan?

Dit is afhankelijk van de woningscan. In het rapport staan concrete tips. Ook staat er meer informatie over waar u terecht kan voor meer hulp & ondersteuning in uw gemeente.

Meer informatie of vragen?

Neem contact op met het Heatpulse team. Zij zijn gedurende deze actie tijdens kantooruren bereikbaar op 010 - 318 00 51 of via warm@sobolt.com.

 

Privacy & Algemene Voorwaarden

De privacy van bewoners en het naleven van de AVG is belangrijk in het uitvoeren van een Fix project. Bewoners zullen bij registratie toestemming geven voor het opslaan, verwerken en aan de gemeente doorsturen van geregistreerde Fix gegevens. In dit privacy statement wordt vastgelegd met wel doel en voor welke duur welke gegevens worden vastgelegd. Dit statement is afgestemd met de gemeente Sliedrecht.

Sobolt is gecertificeerd voor zowel ISO 9001 (kwaliteit) als ISO/IEC 27001 (Informatiebeveiliging).

Wie zijn we?

Heatpulse is een onderdeel van het bedrijf Sobolt. Sobolt is een technologiebedrijf dat zich volledig inzet voor duurzaamheid. Kijk voor meer informatie op www.sobolt.com

Persoonlijke gegevens

Heatpulse hecht veel waarde aan de bescherming van de privacy van de bezoekers van deze website. Daarom willen wij uw privacy bij het gebruik van deze website en diensten zo goed mogelijk beschermen. In deze privacyverklaring leest u welke persoonsgegevens wij verzamelen en gebruiken en met welk doel wij dit doen.

Persoonsgegevens die wij verwerken

www.heatpulse.nl verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten en/of omdat u deze zelf aan ons verstrekt. Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij verwerken:

  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Adresgegevens
  • Een woningscan met informatie over uw woning en uw energieverbruik

Met welk doel en op basis van welke grondslag verwerken wij persoonsgegevens

www.heatpulse.nl verwerkt uw persoonsgegevens voor het volgende doel: het uitvoeren van een woningscan en het opsturen van een persoonlijk energie bespaar advies.

Bovenstaande wordt uitgevoerd in opdracht van gemeente Sliedrecht.

Uw adresgegevens worden door de gemeente gebruikt voor het rapporteren over de gebruikte subsidie. De gemeente ontvangt een geanonimiseerde samenvatting van de woningscan met het doel bewoners ook in de toekomst beter te kunnen ondersteunen met energiebesparing.

Verwerking van gegevens

Voor het gebruik van de door ons verzamelde gegevens geldt dat we deze niet gebruiken voor andere doeleinden dan in deze privacyverklaring is beschreven. De gegevens worden, met uitzondering van de gemeente Sliedrecht, niet aan derden ter beschikking gesteld.

Hoe lang we uw data bewaren

Heatpulse bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld.

Websites van derden

Op deze website vindt u hyperlinks naar externe websites die niet horen bij het domein www.heatpulse.nl. Heatpulse is niet verantwoordelijk voor de manier waarop  deze websites met persoonsgegevens omgaan.

Inzage en wijzigen van uw gegevens

U heeft het recht om persoonsgegevens die worden gebruikt in te zien. Dit is mogelijk na een verzoek per e-mail: warm@sobolt.com. U heeft tevens het recht om te verzoeken de gegevens te laten aanpassen, verwijderen of over te dragen aan een derde.

U heeft het recht een officiële klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Meer weten?

Heeft u vragen over de waarborging van uw privacy? Dan kunt u het Heatpulse team benaderen via warm@sobolt.com.

 



Contact

Sobolt B.V. - Heatpulse

Telefoon: 010 - 318 00 51
E-mail: warm@sobolt.com